PT Niklas

Altanbygget äntligen klart! :D
 
 
Hej! :)

Igår blev altanbygget hemma äntligen färdigt :D och jag tog några foton som ni ser...
Det var en nödvändig renovering som gjordes och det som är kvar till mig är målningen :).

Denna söndag och nästkommande söndag så har jag planerat in PT jobb från morgon till kväll varav den värsta söndagen trodde jag var föregår, men så är fallet inte plötsligt utan det är numera kommande söndag :(.
Jag fick veta klara besked både i söndags och senast igår om att några PT kunder som jag lyckats leverera personlig träning till att nått sina första mål och vill förlänga tiden med just mig som deras PT och jag tackar för det nya förtroendet :D. Så med dessa som jag nu pratar om som vill fortsätta med mig när deras nuvarande stora PT paket är klara siktar in sig på visionerna.
Mina värdefulla kunskaper och erfarenheter inom personlig träning är så pass unik att jag lyckas leverera ökad muskelmassa, minskad kroppsfett, förbättrad kondition och styrka. Uthålligheten i både kondition samt styrka är maximerad och mina krävande PT kunder har upplevt "WoW" effekt som lett till att de begär att de får stanna med mig som deras PT och ta de vidare inom fysiken.

Jag kan ta upp ett konkret exempel ur ett flertal olika exemplarer som är besannade tack vare min hjälp ;)...
Jag har en PT kund som har olika former av hälsohinder och som har testat andra PT samt följt andra kända PT:s olika råd för att lyckas med sin träning, MEN... rådgivningen från dessa "kända" PT fungerade inte och där började tveksamheten att växa till sig hos dessa PT kunder som valt att göra olika research bland personliga tränare och gissa vad?... De fastnade hos mig med allt ifrån fakta, kunskaper, erfarenheter, värderingar och att jag kunde möta deras målsättningar med mera. Jag har fått det både muntligt och skriftligt bevisat att de är jätte nöjda med mig och vill behålla mig ;D.

Jag kan säga så här... Det värmer mitt hjärta oerhört mycket att jag kan lyckas påverka andra människors hälsa till en ännu bättre livsstil med friskare värden så som att du får bättre kvalité på din sömn dvs. du sover lättare/bättre, mår bättre rent allmänt om dagarna, bättre immunförsvar, bättre blodvärden, bättre ämnesomsättning, bättre kondition, ökad styrka, ökad uthållighet, bättre koordinationsförmåga, bättre balans och jämnare fördelad med mera.
 
Motivation mina herrar och damer :) ... Disciplin i all ära, men pratar vi prestation och resultat så kommer det att krävas motivation av dig som tränar i allra högsta grad för att uppnå målsättningarna med träningen.
Visst kanske hjälper disciplinen till med mycket genom att "bara göra det", MEN... Vill du komma längre fram i din träningsutveckling och både märka av samt känna av resultaten ordentligt? Ja, då ska du verkligen satsa på att ha en fet motivation i sinnet ;) för mer flyt inom träningen :D.
 
Jag kan känna och märka av rejält att min återhämtning på självaste träningen ger resultat ;D. Jag känner mig mer starkare och mer uthålligare än någonsin tidigare. Träna hårt genom att chocka musklerna genom utmattning och ge kroppen den proteinberikade näring som den behöver och ge kroppen också all nödvändig vila som den kräver.
 
 
Våren är verkligen kommen :D
God dag!

Enligt nyheter från vädret på radion så ska det bli 16 grader i Stockholm under eftermiddagen med sol :).
Äntligen är det högtid att lägga undan vinterkläderna och ta fram sommarkläderna ;D och vet ni vad?.... Idag är det älsklingens födelsedag och jag hoppas att hon blir nöjd över sin fina födelsedag som jag har en del planer för ;). Hon har dock redan fått ta del av en present i föregår av mig tillsammans med flera andra inom hennes släkt. Men idag tycker jag att det ska kännas att hon verkligen fyller år med glada överraskningar ;).

I lördags så fick jag lov att gå upp tidigt för att träna upp en glad och motiverad PT kund på förmiddagen som presterade riktigt bra :). Sedan så blev det till att stor handla och därefter fixade jag till mig inför hjärtat födelsedagsfirande i förskott :D. Det var riktigt trevligt och det bästa av allt var att fästmön som vi firade av uppskattade och gillade min 1:a present som var ett par nya ECCO skor i hennes smak ;).
Igår söndag så fick jag dessvärre gå upp lika tidigt igen så ta mig an alla inbokade PT kunder och det gick bra,  där en PT kund till stammis presterade riktigt bra också på gymmet i Väsby.
Jag hann få egen träningstid på gymmet i Viksjö där jag tränade hårt, tungt och riktigt intensivt ;) med arm curls och arm extension, ståendes flyes samt chins :D. Pumpkänslan som jag upplevde igår var efterlängtad och när kroppen började svälla på rätt sätt ;) så blev min PT t-shirt för liten :D Hahahahaha....!!!

Fick just mitt beslut från försäkringsbolaget gällande min tidigare byggda altan och tyvärr beviljades ingen ersättning och enligt uppgift från snickaren så inget rotavdrag via skatteverket heller vilket gjorde mitt liv ännu bättre än vad den redan är "ironiskt menat" :(.
Men men... Livet rullar vidare för det, men riktigt surt att behöva ta från semesterpengar för att täcka för bygget :(.

På söndag så blir det en tuff arbetsdag för mig som PT där första kunden börjar 09.10 och sista kunden slutar 18.45. Jag längtar redan efter min kommande omstrukturering gällande framtida bokningar så slipper jag arbeta ihjäl mig på helgerna ;).

Tack & hejdå så länge! :)
En solig fredag :D
 
God morgon läsare!

Då var det äntligen dags för en solig fredag :) och ikväll blir det fest i slutet sällskap befarar jag.
Altanbygget går framåt och är halvklart redan :). Både i föregår och igår så var jag på internutbildning, men styrketränade i alla fall varje dag med mina armisar :D.
I morse pumpade jag upp mina 200 stycken armhävningar och har härmed fullgjort mina 1400+ armhävningar för denna arbetsvecka ;D. Jag har dock dåligt samvete av flera olika saker som hänt mig, men mer än så säger jag inte förutom att jag ångrar att jag har ställt in veckans hemmaträning utöver målet med armisarna :(.

Imorgon kl.11.00 har jag en väl motiverad PT kund som väntar på min support :) och på söndagen så väntar ännu fler PT kunder på min support :D, totalt 6 stycken mellan 12-18 under söndagen.
Under morgondagen kommer det besök för att fira hjärtat hemma i förväg som egentligen fyller år den 27:e ;). Jag ser fram emot firandet både ikväll och imorgon :D.

Under natten som var så sov jag mycket illa, men jag krigar vidare med att hålla mig vaken ;D.

När det gäller affärer så är det ett kosttillskottföretag som vill ha ett samarbete med mitt hälsoföretag, men villkoren är ej förhandlingsbara om inte dopinganalysprotokoll kan styrkas!

Det är ett beslut från mitt företag har fattat som huvudkrav för ett eventuellt samarbete pga. jag och mitt varumärke ska förknippas med riktiga, sanna hälsoprodukter/trender m.m.
Eftersom att företaget går bättre och bättre och blir kändare så får inga osäkra produkter förknippas med vår organisation.

Träningstrenden i övrigt fortsätter att explodera ute i Stockholms regionen "hela Sverige egentligen" och det är jag mycket glad över. Det viktiga som behöver göras är att stackars ungdomar får mer vetskap alltså kunskap om att bara köra rena produkter och inte vara för godtrogen till de flesta produkterna som det har sett ut sedan en bra lång tid tillbaka i tiden.
 
Här har jag hittat en bra video med lite inspiration till övningar för er kvinnor som vill träna bröstkorgen och få utökad volym. Jag hoppas att detta ger er lite användbart tips ;)!
 
I övrigt är det armhävningar i olika lägen, flyes, dips, bänkpress och hantelpress (sittandes eller liggandes) som är de mest enkla populära övningarna till resultat. Se till att ALLTID MAXA era energidepåer innan, under och efter styrkepassen så kommer resultaten fortfarare och kör effektiv metod genom att inta EAA med vassleprotein innan träning (1 timme) och efter träningen Vassleprotein med BCAA! Glöm inte att stretcha ut bröstmuskelaturen alltid och se till att du verkligen som kvinna aktiverar bröstmusklerna genom att du känner av det. Muskelkontakt är jätte viktigt och detta gäller även alla de övriga muskelgrupper som du vill höja och stärka volymen på exempelvis rumpan osv. Under styrkeövningar som du är ute efter resultat där du redan har strikt kost och följer alla dina PT råd, tränar korrekt med tekniken, har full kontroll över rörelserna, pendla mellan att både jobba explosivt och långsamt och se till att du känner av rätt typ av tung belastning gällande motståndskraften under styrkeövningarna. Det ska vara utmanade och svettigt tungt, men du får inte tumma på den personliga säkerheten så att du skadar dig! Vid viss osäkerhet, rådgör alltid med din PT enligt mina rekommendationer för att vara på den trygga sidan av träningen ;).
 
 
 
https://www.youtube.com/watch?v=BvNCMbOOg0w

Nu säger jag till er alla att ha en fortsatt trevlig helg! :)