PT Niklas

En solig fredag :D
 
God morgon läsare!

Då var det äntligen dags för en solig fredag :) och ikväll blir det fest i slutet sällskap befarar jag.
Altanbygget går framåt och är halvklart redan :). Både i föregår och igår så var jag på internutbildning, men styrketränade i alla fall varje dag med mina armisar :D.
I morse pumpade jag upp mina 200 stycken armhävningar och har härmed fullgjort mina 1400+ armhävningar för denna arbetsvecka ;D. Jag har dock dåligt samvete av flera olika saker som hänt mig, men mer än så säger jag inte förutom att jag ångrar att jag har ställt in veckans hemmaträning utöver målet med armisarna :(.

Imorgon kl.11.00 har jag en väl motiverad PT kund som väntar på min support :) och på söndagen så väntar ännu fler PT kunder på min support :D, totalt 6 stycken mellan 12-18 under söndagen.
Under morgondagen kommer det besök för att fira hjärtat hemma i förväg som egentligen fyller år den 27:e ;). Jag ser fram emot firandet både ikväll och imorgon :D.

Under natten som var så sov jag mycket illa, men jag krigar vidare med att hålla mig vaken ;D.

När det gäller affärer så är det ett kosttillskottföretag som vill ha ett samarbete med mitt hälsoföretag, men villkoren är ej förhandlingsbara om inte dopinganalysprotokoll kan styrkas!

Det är ett beslut från mitt företag har fattat som huvudkrav för ett eventuellt samarbete pga. jag och mitt varumärke ska förknippas med riktiga, sanna hälsoprodukter/trender m.m.
Eftersom att företaget går bättre och bättre och blir kändare så får inga osäkra produkter förknippas med vår organisation.

Träningstrenden i övrigt fortsätter att explodera ute i Stockholms regionen "hela Sverige egentligen" och det är jag mycket glad över. Det viktiga som behöver göras är att stackars ungdomar får mer vetskap alltså kunskap om att bara köra rena produkter och inte vara för godtrogen till de flesta produkterna som det har sett ut sedan en bra lång tid tillbaka i tiden.
 
Här har jag hittat en bra video med lite inspiration till övningar för er kvinnor som vill träna bröstkorgen och få utökad volym. Jag hoppas att detta ger er lite användbart tips ;)!
 
I övrigt är det armhävningar i olika lägen, flyes, dips, bänkpress och hantelpress (sittandes eller liggandes) som är de mest enkla populära övningarna till resultat. Se till att ALLTID MAXA era energidepåer innan, under och efter styrkepassen så kommer resultaten fortfarare och kör effektiv metod genom att inta EAA med vassleprotein innan träning (1 timme) och efter träningen Vassleprotein med BCAA! Glöm inte att stretcha ut bröstmuskelaturen alltid och se till att du verkligen som kvinna aktiverar bröstmusklerna genom att du känner av det. Muskelkontakt är jätte viktigt och detta gäller även alla de övriga muskelgrupper som du vill höja och stärka volymen på exempelvis rumpan osv. Under styrkeövningar som du är ute efter resultat där du redan har strikt kost och följer alla dina PT råd, tränar korrekt med tekniken, har full kontroll över rörelserna, pendla mellan att både jobba explosivt och långsamt och se till att du känner av rätt typ av tung belastning gällande motståndskraften under styrkeövningarna. Det ska vara utmanade och svettigt tungt, men du får inte tumma på den personliga säkerheten så att du skadar dig! Vid viss osäkerhet, rådgör alltid med din PT enligt mina rekommendationer för att vara på den trygga sidan av träningen ;).
 
 
 
https://www.youtube.com/watch?v=BvNCMbOOg0w

Nu säger jag till er alla att ha en fortsatt trevlig helg! :)