PT Niklas

ice cold
Hallå hallå på er kära läsare ;D

Igår ställde jag in min träning och tyvärr även ikväll, men däremot blir träningen av resterande träningsdagar som är inplanerade så som onsdag, torsdag och fredag samt söndag :).
Det var ju redan iskallt igår och framåt kvällstid så frös det på ordentligt ute i Sthlms skärgård där jag bor :).
Jag var illa tvungen att tvätta ren minibussen från all smuts och det frös på bra mycket efteråt när bilen kom ur biltvätten vill säga hahaha...

På fredag kväll blir det tid för ordningshållning och lördagskvällen ser osäker ut än så länge. Men på söndag dagtid så blir det tid för att träna upp två stycken PT kunder.

Igår handlade jag så mycket frukt att jag måste göra mig av med en hel del, planerar att göra en fruktshake av något slag utöver äppelpaj ;).

 På den här bilden så är jag i off season och då kan ni kanske tänka er hur jag ser ut on season ;).
Tänk på att när ni väl börjar komma igång med träningen och bygger upp fysiken mot era egna uppsatta mål, att ni faktiskt också underhåller dem på rätt sätt. Det tar lång tid att bygga upp men går jätte snabbt att förlora det som ni har byggt upp. Kost och sömn hör ihop med träningen och återhämtningen är alltid lika viktig som själva träningen!
Idag har vi så mycket olika typer av livsmedel att välja bland och inte minst komplement biten till ordinarie kost. Här delar jag med mig några bra länkar som ni kan ta del av: